ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

השוואת מחירי מכוניות

חולם על Cadillac חדשה?

קאדילק, מותג היוקרה זוכה בשנים האחרונות להצלחה עולמית מחודשת מרשימה מאוד וזאת בזכות שורשה של דגמים איכותיים המעוצבים בצורה מודרנית הנותנת מלחמה של ממש לגרמניות ולאירופאיות בכלל

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית קאדילאק חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

קאדילאק

Cadillac
קאדילאק
ארצות הברית 1919 SRX, CTS 427
Cadillac

דגמי Cadillac

מכוניות יוקרה

רכבי שטח

קאדילק- האמריקאית היוקרתית הראשונה
יצרנית רכבים אמריקאית המתמחה בייצור רכבי יוקרה המיועדים בעיקר לשוק האמריקאי. החברה נוסדה בשנת 1902 על ידי מר הנרי לילנד, מהנדס רכב וייזם שפעל נמרצות לייצור רכב יוקרה איכותיים. החברה נקראה על שמו של מר אנטואן דה לה מוט קאדילק, מייסד העיר דטרויט וסמלה של משפחת קאדילק שימש גם כמקור להשראה לסמלה של החברה. בשנותיה הראשונות פעלה החברה להקמתו של מערך ייצור סדרתי ומתקדם הכולל את מייטב הטכנולוגיה וקידמה. עד מהרה זכתה החברה להכרה ניכרת בענף הרכב העולמי, וזכתה לתארים רבים ובינהם נחשבה היא ליצרנית הרכבים האמריקאית הראשונה שזכתה בפרס דיואר המכובד על ידי הRAC- מועדון הרכב היוקרתי של ממלכת אנגליה. בשנת 1909 נרכשה החברה על ידי קונצרן הרכב ג'נרל מוטורס ונחשבה אצלה לחטיבת רכבי היוקרה.
 
חדשנות, קידמה ופיתוח טכנולוגי
כבר מיום הקמתה חרטה החברה על דגלה את סמל החדשנות, הפיתוח והקידמה כך לדוגמא הציגה החברה את דגם ה- Cadillac Thirty אשר היה למכונית הראשונה בעלת טכנולוגיית ההתנעה החשמלית שכללה מתנע, הצתה ותארה מתקדמת. המשמעויות של המצאת ההתנעה החשמלית היו אדירות, היעדר המתנע הידני שדרש הפעלה של כוח רב, פתחה למעשה את האפשרות לנהיגה בפני ציבור הנשים הרחב ובכך עלתה במידה ניכרת עצמאותן וחופשיותן על ידי שימוש בכלי הרכב. בשנת 1915 הציגה החברה את הרכב הראשון שיוצר עם מנוע V8 בעל טכנולוגיית קירור על ידי מים ושמונה צילנדרים שיוצר הייצור סדרתי המוני. בשנת 1925 הציגה החברה, לראשונה בתולדות עולם הרכב, רכב מעוצב הצבוע בצבע לכה מהודר, שנה לאחר מכן הציגה החברה פס ייצור אדיר מימדים המציג למעלה מ-500 שילובי צבעים מגוונים וססגוניים. בשנת 1927 הציגה החברה את דגם הלה- סאל שעוצב על ידי המעצב הארווי ארל, ונחשבה היא למכונית הראשונה בעולם שתוכננה ויוצרה על ידי מעצב ולא על ידי מהנדס רכב. הלה סאל התהדרה בעיצוב אלגנטי בעל קווים זורמים וחלקים בציפוי כרום שהעניק לה מראה יוקרתי ומפואר.
 
דגמים מובילים שיוצרו על ידי החברה
על אף המשבר הכלכלי העמוק ששרר בעולם כולו בשנת 1930, משבר שהקשה מאוד על יצרני רכבים רבים, הציגה החברה מנוע חדשני ומתקדם ביותר לאותם ימים- מנוע מסוג V בעל 16 צילנדרים שהותקן במכוניות נוסעים. המנוע המתקדם נחשב לסנסציה של ממש בעולם הרכב, אחד המגזינים של אותם ימים הגדיר את הנסיעה בו " ככל כך חלקה ושקטה לכל אורך הטווח שקשה להאמין שהיא מונעת על-ידי גזים שמתפוצצים". גרסה מנועית מתקדמת נוספת שיוצרה על ידי החברה היתה ה-V12, יצור כלאיים בין ה-V8 לv16 וזכתה היא לשיווק נרחב והצלחה מסחררת. בשנת 1935 הציגה החברה למעלה מ68 מרכבים שונים ומגוונים של דגמים ובשנת 1937 כבש דגם הv8  את מסלול המירוצים באינדיאנפוליס תוך שהיא שוברת את כלל השיאים הקודמים לרכבים מייצור סדרתי.
 
השפעתם של מאורעות היסטורים על התפתחות החברה
בשנת 1941 הותקף נמל פרל הארבור על ידי הכוחות היפאנים, לאחר מתקפה זו חדלה החברה את מלאכת ייצורם ופיתוחם של כלי הרכב והקדישה היא את כל מאמציה ומשאביה לסיוע במאמץ המלחמתי. שימוש רב נעשה על ידי הצבא האמריקאי במנועי הv8, בתיבות ההילוכים ומערכות השינוע שיוצרו על ידי החברה נעשה שימוש לדגמי הטנקים הקלים. לאחר המלחמה חזרה החברה לתהליכי ייצור הרכבים תוך הכנסת שינויים עיצוביים מקיפים הכוללים פרזנטציה מרשימה של הסנפירים האחוריים שעוצבו בהשראתם של מטוסי הקרב Lockheed P-38 Lightning, עיצוב זה הפך לפופולרי ונפוץ בקרב יצרניות הרכב האמריקאיות במשך שנים רבות. בשנת 1949 זכתה החברה בפעם הראשונה לתואר הנחשק "מכונית השנה"- תואר שנחשב עד היום ליוקרתי ומבוקש.
 
רכבי החברה גורפים תארים וזוכים בתחרויות 
ימי השגשוג הכלכלי שלאחר מלחמת העולם השנייה נחשבו לשיא פריחתה של החברה, החל משנת 1950 הכפילה החברה את מספר הרכבים שיוצרו על ידה והציגה נתונים מרשימים של למעלה מ100,000 רכבים בשנה. כלל הרכבים שיוצרו על ידה נחשבו למהודרים למעוצבים וכללו עיטורי זהב, תא נוסעים עשיר ומפואר, איבזור חשמלי מתקדם ופנסים מעוצבים מרשימים ביותר. בנוסף על מספר הרכבים הגדול שייצרה החברה, גרפה היא לזכותה תארים רבים לרבות זכיה במקומות מכובדים עם מנועי הv8 בתחרות המכובדת "לה מאן". בשנת 1955 הציגה החברה, לראשונה בעולם, כסטנדרט בכלל רכביה את הגה הכוח וכמו כן שורה ארוכה של תוספות ושדרוגים שכללו בין היתר את ה"עין האוטוטאונית"- מוצר שבהמשך נקרא כפנסי ערפל.
 
התפתחות וקידמה טכנולוגית
בהלך שנות ה-60 הציגה החברה שלל חידושים טכנולוגים שכללו פיתוח של בלמים בעלי אפשרות לכוונון עצמי, חגורות בטיחות קידמיות שעד מהרה הפכו לחובה בכל רכב, אולומות ראשיות בעלות אפשרות לכיוונון אוטומטי, מערכות מיזוג חדשניות שהוכנסו לראשונה לתא הנוסעים, איוורו וחימום שנעשו בטכנולוגיית תרמוסטט מתקדמת, חימום מושבים חשמלי, התקנתו של רדיו סטריופוני ועוד. חידושים אלה מיצבו עד מהרה את רכבי החברה בצמרת רכבי היוקרה של אותם ימים והעלו במידה ניכרת את הדרישה אליהם. בשנת 1970 הציגה החברה את דגם האלדורדו, מדובר ברכב חזק וגדול מימדים עם מנוע 8.2 ליטר המספק כ-400 כוח סוס- נתונים חסרי תקדים לאותם ימים. האלדורדו צוייד בסרן אחורי חדש בעל יכולת העברת מומנט הגבוה ביותר שידע שוק הרכב העולמי. בשנת 1974 הציגה החברה חידושים נוספים לרבות הכנסתם של כריות האויר לרכבים, מיכשור מתקדם להפחתת פליטת זיהום ומנועים מתקדמים בעלי יכולת הזרקת דלק אלקטרונית. 
 
שנות ה-80 וה-90 כשנים של התפתחות וקידמה
שנות ה-80 וה-90 נחשבו כשנות התפתחות וקידמה של רכבי המותג, דגמים מובילים הוצגו על ידה אשר נחשבו למבוקשים ביותר על ידי האצולה העולמית לרבות הרכב הרישמי של נשיא ארצות הברית. בשלהי שנות ה-90 הציגה החברה את מכונית הקונספט Cien שזכתה עד מהרה בשלל פרסים ותארים, בעיצובה קיבלה החברה השראה ממטוס החמקן. בתחילת שנות ה-2000 הציגה החברה שלל דגמים היברידים מתקדמים שבראשום דגם ה- Converj- מכונית קופה מפוארת ובהמשך אף רכבים בעלי טכנולוגיית הנעה מהפכנית הקרויה Voltec המשלבת ביצועי כביש אדירים המספקים חווית נהיגה ייחודית עם צריכת דלק נמוכה ובטיחות מיירבית.
 
רכבי החברה לישראל
רכבי המותג הגיעו לישראל כבר בשלהי שנות ה-60 לרוב בייבוא פרטי ולא בייבוא מסודר, ומשכך נוכחותם בכביש הישראלי מעולם לא היתה חזקה. נכון להיום משווקים בישראל מספר דגמים מובילים לרבות דגם ה-CTS, מכונית סדאן בעלת מנוע V8 מוביל אשר נחשבת למהירה ביותר בעולם עם נתון חסר תקדים של 7.59 דקות להקפה במירוץ הנורבורגרינג הייחודי שבגרמניה. כמו בן משווקים בישראל מספר דגמים נוספים בינהם ה-ATS המשפחתית- פרימיום בעלת המנוע החזק, ה-SRX רכב הפנאי היוקרתי והמבוקש ועוד. כלל הרכבים המשווקים בארץ כוללים ערכות איבזור עשירות כסטנדרט כיאה לרכבי החברה המובילים ועומדים בהצלחה רבה במבחני הבטיחות המחמירים ביותר בשוק הרכב העולמי. רכבי החברה לרוב מתומחרים בתג מחיר מכובד ההולם את הדגמים המתקדמים ומתהדרים הם בשוק עשיר ומגוון המאפשר לרכבים לשמור על ערכם בצורה נאה.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות