השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
יגואר XF
Jaguar

מידע

יגואר XF
אין מה לומר, המלך עלה על הכביש והכוונה, כן ליגואר XF, עם מראה מהודר יותר, מפואר כמו  שרק יגואר יכולה להיראות. חזית יוקרתית ומראה ספורטיבי אך גם יוקרתי. אין ספק שרכב כזה כמעט ואין מה לשפר בו, אך יגואר מצאה לנכון לשדרג, אז נשאלת השאלה במה כבר ניתן ? אז הרי לכם רכב קל יותר, עם תצרוכת דלק מצוינת, גימור משופר והנדסת אנוש שלא ניתן למצוא באף רכב אחר. חוות הנסיעה ברכב רק מדגישה את השלמות, חשים את העוצמה של המנוע אך נהנים מהמגע של המושב המרופד בעור ונהנים יותר מהמסך המרכזי הגדול ובכלל מכלל האבזור הפנימי של הרכב, נראה כאילו חשבו על הכל על מנת שכל שיישאר לנהג הוא להיות נרגש לקראת הנסיעה. 
 
2 הספקי מנוע לבחירתכם
כשיגואר מוציאה דגם אז היא יודעת שלכל רכב יש כמה סוגי לקוחות וזו הסיבה שרכב זה ניתן למצאו בשני הספקי מנוע שונים, האחד מנוע טורבו 2.0 ליטר הכולל 6 צילינדרים, ההספק שלו הינו 240 כ"ס  ו – 4,000 סל"ד ואילו השני הינו 3.0 ליטר ופה אנו מדברים על 380 כ"ס. הכח של המנוע כל כך  עוצמתי שניתן לדבר על 51 קג"מ כבר כאשר הרכב מגיע ל – 2,000 סל"ד בלבד. העוצמה באה לידי ביטוי כמובן גם בהאצה של הרכב וניתן לדבר על  מהירות של 100 קמ"ש וזאת תוך 7 שניות בלבד ומהר מאוד אנו יכולים למצוא עצמנו דוהרים במהירות של 240 קמ"ש, כל זאת בשילוב של 8 הילוכים אוטומטיים המחוברים היטב ובצורה מקצועית למנוע. 
 
ביצועי הכביש 
העוצמה, הגודל והיציבות מורגשים מאוד בנסיעה ברכב, הן בנסיעה עירונית והן בנסיעה בכביש בינעירוני. אין ספק שקשה מאוד להתחרות הדגם זה בסיבובים חדים ובכבישים מפותלים, וברור שאין הרבה רכבים בעלי יכולות כאלו לא בנסיעה עירונית ולא בנסיעה בינעירונית. ולזאת ניתן להוסיף את האפשרות של העברה ל"חוגת הילוכים" ואז כבר ממש ניתן לחגוג עם הרכב, הרכב שואט קדימה וכל מי שנמצא זו פשוט חווה חוויה שאין כדוגמתה. הנסיעה כל כך חלקה וכיפית, וכלל לא מרגישים את המהירות אשר מתפתחת לה כל כך מהר, לא שמים לב וכאמור מגיעים ל 100 קמ"ש ומשם ח – 240 קמ"ש זה כבר ממש עניין של לחיצה קלה נוספת על הדוושה, כל זאת ברוגע, בשלווה, בנסיעה רכה ומושלמת. 
 
צריכת דלק סבירה, בהתחשב במהירות הנסיעה ואיכות המנוע
בחנו כמה מצבים, האחד בעת שיוט ופה צריכת הדלק עמדה על 16 ק"מ לליטר ואילו כאשר נעשתה נסיעת מבחן הכוללת דרכים מפותלות ונסיעה בינעירונית אזי צריכת הדלק עמדה של 8.2 ק"מ לליטר. אין ספק שאנו חייבים לקחת בחשבון את מהירות הנסיעה ולכן צריכה זו נחשבת לסבירה בהחלט בהתחשב בעוצמה של המנוע וחשוב לציין שיגואר ביצעה שיפור מדהים בתצרוכת הדלק אל מול הדגמים הקודמים של הרכב.  
 
רכב מרהיב ויפה, שאי אפשר להתעלם ממנו!
אז כיצד ניתן לשדרג רכב יפה זה  ? נראה כאילו הרכב כבר היה מושלם ובכל זאת, כמה נגיעות קטנות, ראשית בסיס הגלגלים התארך ב – 5ס"מ, זנב הרכב מעוגל כמו בדגמים הקודמים לו והחיבור לגג ממש מושלם, לא ניתן לשכוח את חישוקי ה – 19 אינץ' ועיטורי הכרום אשר מוסיפים מאוד לרכב ואין ספק שהם גם מבליטים וגם בולטים מאוד. אי אפשר להתעלם כאשר הרכב עומד לידנו, כל שאנו רוצים זה לרוץ פנימה ולבדוק האם תחושה זו של שלמות רווחת גם בפנים. היוקרה שמשדר רכב זה אינו דבר שרואים כל יום בכל רכב, נראה כאילו הרכב ממש מזמין את הנהג וקורץ לו, אני מוכן לנסיעה. 
 
יופי פנימי ברמת ה-שלמות!
נראה שגם המילה שלמות אינה מתארת את החוויה כאשר רק מתניעים את הרכב וזאת לא פחות מאשר לחיצה על כפתור אדום. נראה שכל הרכב מתעורר לחיים, זהו רגע של התרוממות נפש, שהאמת קשה לתאר ומי שלא מכיר את היגואר, לא יוכל לעמוד בהתרגשות. תא הנוסעים מרווח, נוח, הכל עטוף בעור, שפע מקום  ואם בא לכם לשדרג את המראה אתם יכולים להזמין גם פאנלים מוארים בצד הדלת, שלמות, כבר אמרנו, לא ? . שילוב הצבעים ברכב מדהים וכמובן אנו לא יכולים לשכוח את תא המטען הענקי המכיל 500 ליטר,תודו שזו הפתעה. כורסאות העור הקדמיות מתכוונות, דבר אשר נראה ממש חיוני במודל מפואר שכזה ואף ניתן לשמור על התנוחה המבוקשת והגימור ברכב, אין מה לומר מושלם, פשוט נראה שאין יותר מה לדמיין, הכל קיים, הכל כבר בפנים. 
 
אבזור פנימי נרחב ומתקדם בדגם מפואר זה 
אין ספק שרכב זה כולל את מרבית האבזורים אשר נצפה שיהיו ברכב יוקרתי כזה, חשוב לציין שיגואר עשתה מאמץ והגדילה את גודלו של המסך המרכזי והוא שודרג לגודל של 10.2 אינץ', יש ברכב כמובן דיבורית בלוטות', קישוריות לסמארטפון, מערכת בטיחות שונות כגון מערכת הגנה אקטיבית אשר כוללת בלימה אוטומטית בעת מקרה חירום, שמירה על נתיב, מה שמתבקש במיוחד כאשר הנהג צפוי לנהוג במהירות גבוהה, בקרת שיוט ואל לנו לשכוח את מתג ההנעה והוא ללא מפתח. כמו כן קיימת מערכת ניטור מלפנים, מצלמות רברס וחיישני לחץ אוויר. אז החוויה הינה שונה, ייחודית והכל תוך תחושה של שלמות, שיגואר עושה הכל אבל הכל למען נוחות, בטיחות ובקלאסה. 
 
רמת הבטיחות גבוהה - עם ציון 5 כוכבי בטיחות!
לא חשבנו אחרת והיינו מתפלאים אז הרי לכם רכב מהוקצע, גימור מושלם, נוח, חווית נסיעה איכותית וכל זאת בשילוב של  בטיחות, הרכב עבר את מבדקי EURO NCAP עם ציון של 5 כוכבי בטיחות, כך שניתן להיות רגועים כאשר נוהגים ברכב זה, שבשעת צרה, הרכב בטיחותי מאוד ואין ספק שרכב המגיע למהירויות כאלו ציפינו לדרגת שלמות גם בבטיחות ואת זה קיבלנו. אז היגואר שלנו לא רק יפה, לא רק מהירה וקלילה יותר מהדגמים הקודמים אלא גם בטיחותית וזה חשוב, חשוב בכל רכב, אך אין ספק שברכב אשר עשוי להגיע למהירויות גבוהות לבטיחות יש משמעות רבה יותר וכשמדברים על חווית נסיעה זה כולל תחושה של רוגע בידיעה שגם הבטיחות כלולה במחיר. 
 
סיכום בדיקה כללית -  יגואר XF 
ממבט ראשון על הרכב רוצים לרוץ אליו, פשוט להיות בפנים. כל כך יפה, כל כך מרשים, ממש. לא ברור מה היה ליגואר לשפר, אך זה לא משנה, כי כל מה ששודרג, הרי לנהג זה מעולה. רכב קל יותר, מהיר, גימור מקצועי, מושבים נוחים, מרופדים, מושבים לנוסעים מרווחים אף הם, כך שאף אחד לא מקופח ברכב, תא מטען ענקי מעבר לכל מה שאנו מכירים גם ברכבי היוקרה, אין מה לומר, שלמות וזו לא סתם מילה, זו האמת, אין פה חנופה, יש פה יצירת אמנות, כן... בהחלט יצירה בה חשבו על כל חלק, כל פריט, כל אביזר ברכב והרי לכם רכב יוקרתי, בטיחותי וכל כך יפה שקשה לתאר. אין ספק שביגואר השקיעו מחשבה, מה יכול לחשוב הנהג על מנת שיחוש כי אכן הוא נוהג ברכב המושלם, אין ספק שיגואר עשתה כל מאמץ על מנת לשפר ולו במקצת את מה שניתן היה לשפר על מנת שהנהג יידע שהכל נעשה עבורו ולמענו. 
 
מחיר משוער
החל מ 449,000
שנות אחריות
2 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
18.5
יתרונות
חסרונות
מנוע
מרחב פנימי
עיצוב פנימי
עלויות תפעול
נוחות

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על יגואר XF
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר