שוק הקומפקטיות הזולות שובר שיאים בשוק הישראלי יחסית לשנים קודמות. הצורך העז ברכב קטן וחסכוני עולה ככל שמחירי הדלק ויוקר המחייה מטפסים. ההוכחה הכי מוחשית לעובדה הזאת היא קיה פיקנטו, הרכב הנמכר ביותר בישראל. ה
ניסאן מיקרה החדשה מצויידת בתג מחיר תחרותי, חומרי גלם איכותיים (בדגם הקודם האיכות הייתה ירודה) וסטטוס של כ-7 מליון יחידות שנמכרו מסביב לעולם מאז יצאה המיקרה לשוק לפני 30 שנה.
מעולה כרכב לעיר וגם מחוצה לו
השינוי הוא קוסמטי בעיקר
נראה שבניסאן החליטו שאיכות חומרים גבוהה יותר ועיצוב טיפה יותר אגרסיבי מספיקים כדי לצאת עם דור חדש של הרכב. אנחנו תומכים בהם, אכן הייתה בעייתיות קלה בעיצוב ובאיכות החומרים בפנים הרכב. בשורה התחתונה מנסים בניסאן להתאים את המוצר לכמה שיותר קהלי יעד. עיצוב סביבת הנהג חדשנית ומרעננת וכוללת מספר תוספות שלא קיימות בסטנדרט של המחרות.
איכות חומרים גבוהה ועיצוב קלאסי
מנוע וצריכת דלק
ביחידת המנוע של ה
מיקרה אין שינוי, הקונספט של מנוע עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 נשאר כמו בדגם הקודם. ההספק הוא 80 כ"ס, נתון לא רע ביחס לנפח המנוע ומשקל הרכב (רכב המיועד לנסיעה רגועה וחסכונית ולא למרוצי דראג). היצרן טוען לנתון של 18.5 ק"מ לליטר, מדובר בצריכת דלק מעולה לרכב שהוא לא היברידי. תוכלו לבחור לשלם תוספת מחיר ולשדרג לתיבת הילוכים רציפה . אנחנו אישית ממליצים לקחת את הדגם הידני הרכבים האלה כדי להנות ממחיר מעולה וצריכת דלק מינימלית.
יוטיוב1
קבוצת קרסו
בנוסף לכמה דגמים מוצלחים אחרים שהגיעו לאולמות התצוגה של קבוצת קרסו, גם המיקרה נראית מבטיחה. מדובר ברכב מוצלח. אם מאמצי השיווק שמושקעים בניסאן ג'וק יושקעו גם במיקרה, צפויה לנו חיית שוק אמיתית. היתרונות שלה די רבים ובעיקר המרווח הפנימי המפנק ביחס למתחרות מאותה הקטגוריה.