זה לא סוד שניסאן היא אחת החברות המובילות ביותר בארץ, במיוחד בשוק הקרוסאוברים הישראלי. עם תחילת שנת 2016, יבואנית המותג היפני, 'קרסו', דאגה להרחיב לנו את היצע משפחת הקרוסאוברים של ניסאן וצירפה לארסנל הדגמים שלה את הניסאן אקסטרייל החדש המספק 7 מקומות ישיבה. הדגם החדש של ניסאן מצטרף לאחיו המוכרים יותר, לניסאן ג'וק ולניסאן קשקאי, ובעצם, יש האומרים, שהוא מחליף את הקשקאי+2 בעל שבעת המקומות.
ניסאן ג'וק: החל מ- 122,990 ש
ניסאן ג'וק: החל מ- 122,990 ש"ח
לרגל הרחבת המשפחה, ניסאן ישראל דואגת להנגיש את היצע דגמי הפנאי- שטח שלה לקהל הישראלי ומציעה את דגמי ניסאן ג'וק וניסאן קשקאי במחירים אטרקטיביים, כולל הטבות בהיצע האבזור של הגרסאות השונות וכמובן מאפשרת גם הטבות טרייד אין על דגמים שונים. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
במסגרת המבצע של יבואנית המותג היפני לארץ, מוצע הניסאן ג'וק במחיר המתחיל מ- 122,990 שקלים, כאשר הוא כולל חבילת אבזור ומולטימדיה. בנוסף לכך, 'קרסו' מציעה טרייד אין על בסיס מחיר המחירון של רכביכם בכדי שלכם יהיה נוח יותר ופשוט יותר להיכנס למשפחה המורחבת של ניסאן.
 
דגם נוסף שניסאן מציעה במסגרת המבצע הוא ניסאן קשקאי, במחיר המתחיל מ- 144,990 שקלים. גם הדגם הזה מוצע עם חבילת אבזור מורחבת הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה ומוצעת גם עסקת טרייד אין משתלמת בתמורתו.
ניסאן קשקאי: החל מ- 144,990 ש
ניסאן קשקאי: החל מ- 144,990 ש"ח
ניסאן ישראל מעניקה לקהל הישראלי את המבצעים, ההנחות וההטבות המיוחדות בכל אולמות התצוגה של ניסאן, כאשר המבצע יערך עד לתאריך 06.03.2016. חשוב להוסיף כי חבילות האבזור השונות של דגמי ניסאן, תלויות כמובן בסוג העסקה המתבצעת ובהתאם לרמת הגימור של הדגם. אז כל מה שנותר לכם הוא לגשת לאחת מהסוכנויות של ניסאן עם הרכב הישן שלכם, למסור את רכביכם הישן ולצאת עם קרוסאובר חדש של ניסאן.
 
אולי יעניין אותך גם: