כמעט כל יצרנית רכב כזו או אחרת, מחזיקה תחת חסותה חטיבת משנה ספורטיבית שמייצרת רכבי קצה על בסיס מכוניותיה של חברת האם. ניסמו, חטיבת הביצועים של ניסאן, ייתכן ותחל לייצר מכוניות על מבלי להתבסס על מכוניותיה של ניסאן, כמו בשנים הקודמות.
חטיבת הביצועים 'ניסמו' של ניסאן
חטיבת הביצועים 'ניסמו' של ניסאן
לפי דבריו של הירושי טאמורה, מומחה המותג של ניסאן, בסופו של דבר תיתכן האופציה כי ניסמו, חטיבת הביצועים תחת חסותה של ניסאן, תחל לייצר מכוניות על באופן עצמאי ולא תתבסס על מודלים קיימים של ניסאן. טאמורה מוסיף ואומר כי "ניסמו הוא מותג צעיר וכמו כל ילד צעיר, גם הוא צריך השגחה". על פי שורותיו האחרונים של המומחה, אפשר להסיק שלמרות כך שניסמו מתכננת ייצור עצמי של רכבים, ללא התלות בניסאן, חברת האם לא תרפה ידה מהר כל כך מתהליכי הפיתוח של ניסמו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
בוב לסלי, מנהל תכנית לפיתוח 'ניסמו' מוסר כי תכניותיה של ניסמו הן לא רק בנגזרת המציעה חבילות ספורטיביות לדגמיה של ניסאן, אלא להציג מגוון אפשרויות (סטנדרטיות), על מנת להגדיל את נפח המותג גם בשווקים וקהלים שאינם מחפשים רכבי קצה או חובבי ביצועים. 
 
חטיבת ניסמו של ניסאן, אוהבת "לשחק" עם דגמיה השונים של החברה ולהזריק להם מנועים עוצמתיים יותר ממה שמספקת ניסאן עצמה. כזכור, הפיתוח האחרון של ניסמו, שהבאנו אליכם, היה הניסאן פטרול שהושתל בו מנוע V8 בנפח 5.6 ליטר שמפיק 428 כוחות סוס ומומנט של 56 קג"מ. אך אין מדובר ברכב הקצה המדובר ביותר של תת היצרנית הזו. אמנם לא באופן מפתיע הדגם שזוכה להכי הרבה הכרה הוא הניסאן GT-R ניסמו, שכמובן צפויה להתחדש בדגם חדש בשנת 2020. סביר להניח שגם אז הדגם יקבל את 'עיטורי הניסמו' המפורסמים, בין אם ייוצר על ידיי ניסאן ובין אם ייוצר על ידיי ניסמו כחברה עצמאית.