שוק הרכב האמריקאי שם מאחוריו את משבר הגדול של שוק הרכב שפקד אותו בשנת 2009, הקהל האמריקאי כבר רוכש כמויות גדולות של רכבים וגם יצרניות הרכב השונות מציגות גידול משמעותי מאוד בכל הנוגע לייצור ומכירות. תערוכת הרכב של ניו יורק שתיפתח השבוע תעניק במה גדולה ומיוחדת עבור יצרניות הרכב השונות שיציגו את היצע הדגמים הגדול שלהם אשר יישרת את שוק הרכבים האמריקאי בשנים הקרובות. צפו בדגמים המובילים שיוצגו בתערוכה הקרובה:
קיה אופטימה החדשה
קיה אופטימה החדשה
קיה אופטימה חדשה 
יצרנית הרכב הקוריאנית קיה נהנית מאהדה רבה מאוד למותג בקרב האמריקאים. בתערוכה תציג החברה את קיה אופטימה החדשה אשר תיכנס לשיווק במדינה כבר השנה. העיצוב החדש של הדגם מלהיב ומרשים עם חזית ספורטיבית וחזקה יותר מבעבר. האופטימה תעשה שימוש במנועיה המוכרים לשוק האמריקאי ולא צפויים להיכנס מנועים חדשים בדגם זה בקרוב.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
ניסאן מקסימה חדשה
באותה הקטגוריה של האופטימה, תוצג גם ניסאן מקסימה חדשה אשר תשווק עם מראה חדש לחלוטין ועם מנוע חזק במיוחד. העיצוב הספורטיבי של המקסימה מרשים במיוחד והיכולות שלה יהיו מהחזרות שנראו בשנים האחרונות. המנוע שיישרת את הדגם ככל הנראה יהיה בנפח של 3.5 ליטר בנזין עם 300 כוחות סוס.
תמונת התיזר של מיצובישי אאוטלנדר
תמונת התיזר של מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר חדש
מיצובישי תחשוף בהופעת בכורה עולמית את הדור החדש של האאוטלנדר אשר צפוי להיכנס לשיווק בארצות הברית בשנת 2016. הדגם ייזכה לעיצוב חיצוני מעודכן, לתא נוסעים משופר וגם להיצע מנועים יעילים וטובים יותר. על פי ההערכות השונות מיצובישי תציג גם את הגרסה ההיברידית הנטענת של האאוטלנדר החדש. 
ראב4 היברידי חדש
ראב4 היברידי חדש
ראב4 ו X5 היברידיים
גם טויוטה תציג גרסה חדשה של מכונית הפנאי המוצלחת שלה. טויוטה ראב4 ההיברידית תוצג בפעם הראשונה. הקהל האמריקאי יזכה לראות גם עדכון עיצובי קל במערכת הפנסים של הראב 4 החדש. מכונית פנאי נוספת שתזכה להופעת בכורה זו BMW X5 פלאג אין שתציע יכולות של רכב שטח יחד עם חסכון גדול מאוד בדלק.