מכונית הפנאי היוקרתית BMW X5 זכתה לתוספת משמעותית כאשר הכניסה למלאי הגרסאות שלה גם את ה X5 ההיברידית פלאג אין המאפשרת לנסוע עם האיכות הגבוהה מאוד של רכב הפנאי המצוין וגם לחסוך כסף רב על הדלק. המשמעות של המונח פלאג אין מגיע משקע הטעינה של הרכב אשר מאפשר טעינה של הסוללות החשמליות של הרכב דרך שקע טעינה המותקן בבית הלקוח. היתרון הגדול של רכבי פלאג הוא ביכולת הנסיעה החסכונית של הדגם.
מכונית פנאי יוקרתית וחסכונית ל BMW
מכונית פנאי יוקרתית וחסכונית ל BMW
ביצועים מרשימים לדגם
השם המלא של הדגם החדש של החברה Xdrive40e BMW X5  אך הוא ישווק ויוכר יותר כ BMW X5  פלאג אין. מערכת ההנעה של הדגם כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח של 2.0 ליטרים בעל 4 צילינדרים הפועל בשילוב עם מנוע חשמלי, שני המנועים מסוגלים לייצר 313 כוחות סוס. תיבת ההילוכים של הדגם אוטומטית בעל 8 מהירויות ולהעמיד ביצועים מרשימים של תאוצה מ 0-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק של הדגם מאפשרת נסיעה של כ-30 ק"מ לליטר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
העיצוב נשאר זהה לגרסה הסטנדרטית
Xdrive40e BMW X5 שהוצגה אינה שונה מהדגם הסטנדרטי שמשווק מסביב לעולם. רכב הפנאי ממשיך להיות גדול ומעוצב כאשר חזית הרכב קרבית, אלגנטית ומרשימה במיוחד. השינוי הגדול של גרסת הפלאג אין היא בתא כניסת השקע בצד השמאלי של הדגם. תחילת השיווק של הדגם עדיין אינו ידוע אך יעבור זמן מה עד שהדגם ייכנס לשווקי הרכב של אירופה. 
 
מכוניות פלאג אין בישראל
למי שמחפש מכונית פלאג אין היברידית חסכונית בימים אלה בישראל אין הרבה אופציות ללכת עליהם. טויוטה משווקת את טויוטה פריוס פלאג אין המאפשרת נסיעה חסכונית במיוחד בגרסת הרכב הניתנת לטעינה ביתית. למי שמחפש מכונית שטח פלאג אין, מיצובישי אאוטלנדר משווקת בישראל אף היא עם גרסה היברידית נטענת איכותית וסחכונית במיוחד.