דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו בישראל משיקה את הX-5 החדש ודואגת לעשות רעש פרסומי לא קטן. להערכתינו היבואנית בונה על מספר לא קטן של מסירות ומנסה להרחיק את הדגם מהסטיגמה שדבוקה אליו. מדובר בדור השלישי של הדגם שהוצג במאי האחרון . השדרוג שהכי בולט לעין באופן חיצוני הוא ההבדל בגודל ומתיחת הפנים שנותנת לו מראה קליל יותר, גם המשקל הופחת בכ-90 ק"ג.
ב.מ.וו X-5 החדש מוצע בשתי רמות גימור
ב.מ.וו X-5 החדש מוצע בשתי רמות גימור

פינוקים ותוספות
ב.מ.וו X-5 החדש מוצע בשתי רמות גימור, Executives\Luxury ברמת הגימור הבסיסית עדיין נקבל בקרת אקלים, מערכת שיוט, מערכת i-Drive Touch עם כניסת USB ודיבורית בלוטוס, פנסי קסנון,לאורת לד חיצונית ופנימית,מושבים חשמליים עם ריפודי עור, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד . גם אם לקחתם את הדגם "הפשוט" תוכלו להנות ממגוון אדיר של פינוקים, בכל זאת 485,000 לא? 

חמישה דגמים
ה X-5 החדש מגיע בחמישה דגמים. דגם אחד סולידי יחסית עם מנוע 4 צילינדר 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מירבי של 218 כ"ס – .X5 XDrive25d. אחריו ישנם שני מנועי 3.0 ליטר אחד מהם בנזין ואחר דיזל, 30d\35i. אחריהם מגיעים שני מנועים חזקים באופן מיוחד שגם כאן אחד מהם דיזל ואחד מהם בנזין. הבנזין 50i- בנפח 4.4 ליטר מגיע עם שתי מגדשי טורבו ומספק 450 כ"ס מחירו מזנק ל795,000. אחריו מגיע הM50d- מנוע 3.0 ליטר שישיה צילינדרים עם שלושה מגדשי טורבו (!)  וסמל הM  הנחשק שאומר שמי שכיוון את המנוע היא החטיבה הספורטיבית של היצרן, 381 כ"ס ותג מחיר של 815,000.
ה X-5 החדש מגיע בחמישה דגמים
ה X-5 החדש מגיע בחמישה דגמים

מכירות ומתחרים 
להשקה החדשה של ב.מ.וו יש לא מעט מתחרים , אודי עם ה Q7 , Q5. לקסוס מציעה את RX, מרצדס את ה-M  קלאס . יחסית לנישה של כאלה מחירים גבוהים, יש לב.מ.וו המון מתחרים . כולנו סומכים על "דלק מוטורס" היבואנית שתתן פייט רציני למרות שבשנה שעברה לקוחות החברה זעמו על הורדת המחירים. בשנים 2011-2012 חלה עליה בכמות המסירות של הרכבים וכנ"ל לגבי 2013 שעדיין לא הסתיימה. עם כמות הפרסום והמתחרים בשטח, נראה שכמות המחירות תעלה גם השנה.
כתבות נוספות אודות BMW:
BMW X5,
BMW M6,
BMW X3
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר