מכוניות הפנאי זכו להצלחה רבה מאוד בשנים האחרונות בעולם הרכב וגם אנחנו בישראל זוכים לראות הרבה מאוד דגמים איכותיים וחדשים שנחתו כאן בשנים האחרונות. בנוסף לדגמי הפנאי המשווקים בישראל קיימים גם דגמי פנאי יוקרתיים המעניקים הרבה יותר לנהגים ולמשפחות שלהם מסביב לעולם. אנחנו עורכים כאן השוואה קטנה בין שלושת דגמי הפנאי היוקרתיים והמצליחים בישראל, BMW X5, אודי Q7 ו-וולוו XC 90
BMW X5 החדש
BMW X5 החדש
BMW X5  החדש
דלק מוטורס מכניסה את רכב הפנאי החדש BMW X5 לשיווק בישראל. הרכב זכה לעיצוב חיצוני חדש ומעודן יותר ממה שהיה בשנים האחרונות וכמו כן גם למידות גדולות יותר. הרכב ישווק עם רמת אבזור עשירה מאוד ואיכותית וכמו כן עם מגוון מנועים חדש ואיכותי. הגרסה הבסיסית ביותר של ה X5 החדש תשווק עם מנוע טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר ו 218 כוחות סוס.
יוטיוב1
אודי Q7
רכב הפנאי הגדול של אודי הגרמנית מעניק לנהגים יכולות נהיגה משובחות וטובות עם מנועים איכותיים מאוד, מרחב פנימי ענק ורמות גימור יוקרתיות מאוד. הגרסאות הבסיסיות ביותר של אודי Q7 משווקות עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 3.0 ליטר ו272  כוחות סוס או גרסת דיזל בנפח של 3.0 ליטר עם נתוני הספק של 240 כוחות סוס איכותיים מאוד. 
 
יוטיוב2
וולוו XC90
גם לוולוו יש נציגה איכותית מאוד בסגמנט מכוניות הפנאי הגדולות, וולוו XC90 היא מכונית איכותית מאוד המגיעה עם עיצוב חיצוני מרשים וגדול אם כי קצת שמרני כמו דגמי וולוו האחרים המשווקים בישראל. הדגם משווק בישראל עם מנוע איכותי מאוד בנפח של 2.4 ליטר עם נתוני הספק של 185 כוחות סוס בלבד. מכוניות הפנאי היוקרתיות מתאימות למשפחות שנהנות לצאת למרחבים השונים ולטבע ויש להם בחשבון לא מעט כסף. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר